Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/47
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 18:07:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Eesti rahvuste päeva pidulik tähistamine. Etnolaat..
Toimumise koht ja aeg:
- Raekoja plats
20. - 21.09.2025 kell: 10:00 - 18:00

Korraldaja: Eestimaa Rahvuste Ühendus
Esitamise aeg: 09.07.2025 17:00

Kooskõlastamise tähtaeg: 15. juuli 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/20544?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73749> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/20544?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73749

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>